Selamat Pagi Jumaat yang penuh Barakah!

03 Julai 2020,

Alhamdulillah,

Merindui solat Subuh beserta Sujud Sajadah, pagi Jumaat yang penuh Barakah, tapi tak leh solat,πŸ˜… ABC, Allah bagi cuti, bangun dok buat benda lain. Sapu sana sini. πŸ˜‚ Lipat baju yang dah serupa gunung Kinabalu. Merindui Gunung Kinabalu pulak. Basuh baju sangat rajin. Sidai baju sangat seronok. Nak lipat ? Masa tu baru terfikir, ni baru dok sorang. Malas lipat baju. Macam mana kalau ada suami, anak-anak. Berangan dan terus berangan. Hanya TUHAN yang boleh menggerakkan hati setiap hamba untuk membuat keputusan. Hmm.. Kalau terus menerus habit malas lipat baju ni ada dalam diri, jenuh laa. Jadi, perlu ubah sikap ni. Angkat baju jangan terus masuk bakul. Lipat terus.

Buka drawer sana sini terjumpa laa lotion ni. Rindu Korea sangat. Lotion yang berharga ₩1000. Beli masa kat KoreaπŸ˜‚. Jangan gelak yaa, lotion ni memang murah. Harga RM3.60 la duit kita. Barang make up kat sana harga memang murah. Tapi kalau harga tiket train. πŸ˜‚ Punya laa mahal. Jap nak tunjuk lotion murah.


Pandangan depan


Pandangan belakang

πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚

Lotion ni beli kat Daiso, Korea. Jarang saya nak update kisah saya jalan sana sini. Sebab saya terlampau privacy. Kehidupan saya tak pernah nak up sana sini. Sebabnya saya risau kena penyakit A'in. Panahan mata orang tu takut. Tapi, sebab kebosanan melampau, nanti saya share lagi apa yang patut. Lembut yaa bau lotion ni. Saya suka.😊❤

Jom, Mak ajak pi kebun sat cari buah durian.πŸ˜‚ Japgi kita terus pi market plak. Tengok benda apa nak masak.





Comments

Indah Indah Semua

Keadaan Manusia yang Tidak Membenarkan Al-Quran Pada Hari Kiamat

Warkah A'in untuk Zaujuha.....

Air Mata Si isteri yang tabah